Tjenamoss

Har nu kommit tillbaka till Brighton med nya förutsättningar och nya planer...
Vädret tog emot mig med storm när jag anlände (okej, kanske inte storm, men kraftig vind och regn) men idag har det spruckit upp och förmiddagen inbjöd till en liten löprunda i solskenet. Innan jag går ut igen ska jag nu steka ägg och äta av min svenska kaviar innan tuben blir uttömd av någon annan i det här huset! (megastor risk)
Måste bara passa mig för det överkänsliga brandlarmet som de varnat mig för: läskigt.

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Vad kul att du har börjat blogga igen!

Ska bli intressant att läsa om dina bravader i Brighton!!!

Lisbeth

2011-01-18 @ 22:16:08
Postat av: Sofia

Yes! Det hoppas jag med att det blir :)

2011-01-19 @ 11:23:06
URL: http://sofiaeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback