Och så var det gröttajm

Nu sitter jag här och äter gröt. Havregrynsgröt... för första gången på flera år!
Fy 17 vad mätt man blir!! Tror inte jag kommer orka äta upp allt. Jag har blandat ut gröten med jordgubbssylt, russin och skivad banan för att få det att smaka bättre. Jag var helt enkelt tvungen att göra över med lite havregryn kände jag! Dessutom kan det hända att jag har blivit inspirerad av Dom som har ätit likadan gröt de senaste dagarna. Fast han skär inte sin banan med kniv... Han tar små tuggor som han spottar ut i gröten. Jag upptäckte detta när jag satt i mitt rum och hörde "tugg spott tugg spott tugg spott" från köket, så jag kollade ut och kom på honom på bar gärning!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch, va äckligt! Fast bästa sättet är att ha äppelmos på, Sofia! Havregryn passar ju annars i diverse pajer... ;-)

Var på mediamarkt igår: fick en laptop igår (snygg), såg Svenne från "Svenne och Lotta" (ful).

Har haft min sista föreläsning nu:D Peace out!

2010-05-31 @ 15:29:44
Postat av: Linn

USCH vad ackligt! Det sjalvklara svaret till havregrynsbekymret borde ju vara chokladbollar?!! Bra mycket roligare an grot. dock lite onyttigare. Vill hora om hur namnsdagen och fodelsedagen firades ju! Snalla? :)

kramkramkramkramkram

2010-06-01 @ 04:26:23
Postat av: Sofia

Heeej tjejer! <3

Anna hur kan du känna igen Svenne? Honom har man ju inte sett till på flera år! Jag skulle ha trott att det var en vanlig dödlig om jag sett honom, haha. Grattis till laptopen!!

Chokladbollar! mumsfillibabba! Kanske man skulle ta och göra i ordning på en gång...

KRAM - MARK

2010-06-05 @ 15:23:29
URL: http://sofiaeee.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! Jae... först och främst var mamma med (och blev helt till sig) och så hade han samma utstyrsel som han hade för 30 år sedan och blev presenterad av speakern mm. Drar till Oslo på fredag. Roligt hur man horar hela tiden när man inte har åäö på tangentbordet.. ;-)

2010-06-06 @ 19:52:13
Postat av: Sofia

Eller hur!! Det är ju därför man behöver ha med sig en svensk laptop utomlands. Hatar att hora!!

2010-06-06 @ 23:01:42
URL: http://sofiaeee.blogg.se/
Postat av: Linn

Haha, vad roliga ni var da (not).

Hora hora hora.

Konstigt nog sa saknar jag er faktiskt en hel del fast ni mobbar mig.

2010-06-14 @ 04:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback